난 처음부터 당신을 사랑 ,
하지만 당신은 나를 인정하지 않아.
Sunday 17 March 2013

Assalamualaikum w.b.t and salam sejahtera.

Pada 13&14 Mac yang lalu, telah diadakan Kem Kepimpinan Pengawas di batu 8 Hulu Langat. Mula2 aku tak nak pergi, tapi sekali dah pergiiii...perghhh..mmg bestt! Banyak kenangan wei kat sana..

Setibanya kami semua kat sana, fasi2 muka garang tunggu depan pintu bas..perghh..muka dorang mmg minta kena "sound" dengan aku, tak reti nak senyum.. Kitorang terpaksa memikul, membawa atau apa2 jelah beg yang kitorang bawak sepanjang 300 meter sebelum sampai ke dalam kawasan kem. Fasi yang bawak group aku masuk ialah Akak Atin..***muka garang doo akak ni,tapi hati baik***

Dah sampai kat tempat kem, kena buat barisan..dorang pun mulalah ucap bagi taklimat..minta lantik penghulu and penghuluwati dalam kem..penghulu kami semua Izzat selaku Ketua Pengawas and penghuluwati Andrea Stella Madrigal.. dah lepas tu, kena buat group, aku satu group dengan Amalina,and Syahila, kitorang je form 6, yang lagi 17orang semua aliran perdana..

Dah masuk dewan kem, dalam group kena buat logo,moto kat atas kertas mahjong. selain tu kitorang kena buat  lagu cheers untuk kumpulan dengan tepuk istimewa bagi kumpulan and lepas tu kena present kat depan..aku selaku ketua kumpulan dah buat silap dalam kumpulan ni sebab lepas present, aku tak amik balik kertas mahjong tu sebab kertas tu merupakan amanah dari Fasi.. Implikasinya, lepas present, komander Khairul dengan selambanya renyuk2 kertas mahjong team aku dengan team lain pastu main campak keluar dewan *chuuuuuuuuu~.....*hahhaa siap bunyi lagi.. putih mata aku tengok kertas kena campak..macam maruah aku kena buang.. T.T

Lepas aktiviti ni kitorang pergi makan kat kantin.. Ni kali pertama aku pergi makan di kantin, zero noise, takde desibel bunyi langsung..perghh..sebabnya, nak tahu takkkkkk??kalau sape bising, pg makan dekat luar...atau penghulu dengan penghuluwati dikenakan hukuman.. Ohh ya! lupa, sebelum pergi makan, Penghulu, penghulu wati, and semua ketua ahli kumpulan termasuk aku, kena hukuman sebab budak2 bising, ada yang gelak2, perghh..dah lah kena bumping sampai dorang diam.. -__- ***tambah muscle aku hahaah*** tapi part paling teruk kesian kepada izzat ngan stella, dorang paling banyak kena hukuman :( *nangis sekejap**

abis makan, solat semua, sambung balik aktiviti dalam dewan.. dia bagi kertas surat khabar sehelai..pandai2lah korang buat satu bulatan untuk lilit ahli kumpulan and jalan pergi fasi.. Dalam game ni team aku hebat kottt hahahaahah..at last, semua team tputus, tinggal team kitorang, lg beberapa step nak menang, ada lah si badigol siapa pergi putuskan sebab percaya kata fasi tu game da abis =='....baru nak tunjuk macho haihhhh...

Lepas tu aktiviti setiap murid tulis satu perkataan yang susah, gulung2 and masuk kotak, nanti kena pecah2kan group, buat cabutan, tengok dapat perkataan apa, then pergi buat syarahan selama 2 minit.. yang ni aku bernasib baik jugak sbb dapat tajuk senang hehehe..Ada manusia mana ntah pergi tulis **Bagaero** mean stupid in japan, mampus sape yang dapat nak terangkan hahaha..

Hari pun mula hujan petang tu..lebat pulak tu..-_- pandai betul cuaca waktu tu..Pastu fasi buat permainan tali amanah..perghhhh..ni mmg paling sakai , 19 attempt..tak cool langsung..wat malu skolah je haha..tapi yang ke 19 kali punya, Amira Durasen punya nyawa ditaruhkan dalam game ni, kalau tali tu tak bersimpul 2 kali, Amira takboleh ikot kem lagi..kejam kan..waktu ni, semua nangis..aku tahan lagi..haha..lepas fasi dah tarik,.......jeng jeng jenngggg! yeaaahaakkkkk!!! bersimpul..semua dah pompuan pergi peluk amira.. T.T

After that aku tak bpe ingt aktiviti apa lagi, aktiviti malam pulak agak best..iaitu night walk and kapal karam..mula2 aktiviti kapal karam..ni aktiviti sedih.. :( kitorang kena merayu kat 4 kapten kapal iaitu fasi, untuk di selamatkan dalam bot penyelamat dalam masa 10 minit..benda ni bukan setakat merayu..benda ni kena guna keikhlasan hati.. aku punya lah waktu tu merayu dekat akak Khati.. bukan senang nak tengok aku nangis kat luar..malam tu mmg semua masalah aku, aku cerita kat kak Khati dalam aktiviti kapal karam.. :(

then, aktiviti night walk..aku peserta paling last..paling belakanggg...kena night walk sorang2 dalam keadaan mata rabun ni.. disebabkan aku paling last, aku asyik korek je kat kak Khati ape yang terjadi kat depan tu sebanarnya..yang aku pelik, setiap budak yang night walk, aku dengar jeritan *Subhanallah*allahu Akbar*..yang pergi jerit subhanallah tu kenapa?!  tak kena pada situasi woi..buat malu kaum lelaki je -_-  pastu ada yang paling tak tahan, budak jerit *WIRA WIRA WIRA hahahaha...dengan harapan fasi akan jawab JAYA JAYA JAYA..haha..makin lama aku paham, msti ada benda kat depan tu..aku tak sabar sangat..so aku buat2 cool bila Komander Khairul cuba menyamar macam org kena rasuk bila tinggal aku sorang je murid dalam hutan..kak Khati dah senyum2 haha..aku buat bodo, tak layan komander Khairul, aku terus jalan dalam gelap, memulakan night walk..sampai tengah2 tu..patut lah aku tengok semua lari macam jumpa hantu, dah si fasi abg Jalil pergi pakai telekung sergah budak haha..aku yang last ni relex jela sbb dah tahu sape tu.. bila balik dari night walk..dengar semua *wooo...tak tahu ape maksud dorang.. -_-..

Abis night walk, kami berkumpul di dewan..waktu ni mula perdebatan tak silap aku..sampai larut malam kot..team 50% vs 100% VS 0%...okay aktiviti ni kabut..hampir bergaduh..==' lepas tu tidoooooo....... sok pagi nya macam biasa, bangun dengan tak mandi,just gosok gigi, solat dulu..lepas tu, berkumpul..buat senaman.. lepastu jungle trekkingg...besttttt..! malas cita pepanjang..korang rase sendiri..balik jungle trekking main blind trail..cehh..aku paling tk suka ni, sebab aku leader team 1.. :( lepas tu mandi sungai, sesi2 nak dekat penutup balikkkkkkkkkkkkk~..


**banyk kenangan kat sini..
** dapat mengeratkan aliran f6 dengan perdana..aku ngan chong tak bermusuh lagi..

aku rase bnyk sangat aku tulis,ni aku cita ape aku buat sepanjang kat sana..err..lupa! sok exam..so aku kena baca sikit2..buat syarat.. bye2.. Assalamualaikum..




My heartbeat stopped @ 20:54


Disclaimer`
You're @ : whenimhappy.blogspot.com !
Please leave a tag after reading/leaving me blog ,
Thank you very muchhhhhhh !
Hate me just click the red [X]@ the top right hand corner of your screen
Or simply just press Alt+F4 :>
Love my blog , do enjoy & tag moreeeeee !

Biology`
Mohd Zuhairi Bin Zakaria/Zue/Chek Ngah/Abang Ngah/Harry..1994..Milik Allah..seorang yang ingin menggembirakan hati kedua ibu bapa..D's..Real Madrid, Barcelona..Bigbang, Running man, selalu berdiam diri and perhatikan gelagat orang lain, kuat memberontak, cepat terasa.. kuat makan tapi tak pernah gemuk. ^.^ ------>


- /`AhhMeows Says Rawr !
"Once bitten , twice shy ."
Hardcore fan of BIGBANG & G-DRAGON !
I Love Die my Yongyong`G-Dragon :3 !

Screams`
You can get a cbox @ cbox.ws.
Or shoutmix.net

Archives`
June 2012 September 2012 November 2012 March 2013

Fly Aways`
FACEBOOK LINK: Link TWITTER LINK: Link

Credits`
Designer : - /`AhhMeowsays Rawr !
Basecodes : ElinaLyana
Ads